Tromero News: Καλωσήρθατε! Επικοινωνήστε στο tromeronews@gmail.com

Greek καμάκι..





Δεν έχετε ιδιαίτερη επιτυχία με το αντίθετο φύλλο;
; Σας αρέσει μια κοπέλα αλλα δεν ξέρετε πως να την πλησιάσετε;; Σας παραθέτουμε κάποιες ατάκες για 100% επιτυχία.. Σίγουρα αποτελέσματα!! Καλοκαίρι έρχεται, αξιοποιήστε τες!!




- Μήπως είσαι κουρασμένη; Ερχόσουν στο μυαλό μου...όλη μέρα.

- Ωραίο φόρεμα. Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο κρεμασμένο στο δωμάτιό μου.

- Αν είμασταν σκιουράκια θα έβαζα ένα φουντούκι στην τρύπα σου.

- Θες να κάνουμε μαθηματικά; Θα προσθέσουμε εμένα και σένα, θα αφαιρέσουμε τα ρούχα μας και θα πολλαπλασιαστούμε!

- Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα έπαθα τερηδόνα

- Α, ώστε εσύ προκαλείς το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας

- Μήπως έχεις τηλεκάρτα; θέλω να πάρω την μητέρα μου και να τις πω ότι μόλις τώρα βρήκα την γυναίκα των ονείρων μου

- Πιστεύεις στον Θεό; Ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου

- Λέγομαι και "καφές" γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα

- Ο πληθωρισμός δεν είναι το μόνο πράγμα που σηκώνεται εδω πέρα

- Θες να σου αποδείξω ότι είμαι μάγος; Θα έρθεις στο σπίτι μου, θα το κάνουμε και μετά θα εξαφανιστείς!

- Έχω και μια ρομαντική πλευρά. Πάμε στο δωματιό μου να δούμε αν θα την βρεις;

- Μήπως λέγεσαι "Gillette"; Γιατί; Mα είσαι ό,τι καλύτερο για τον άνδρα!

- Έχασα το πάνινο αρκουδάκι μου. Θα κοιμηθείς εσύ μαζί μου;

- Το χρώμα των μαλλιών σου ταιριάζει τέλεια με το χρώμα στο μαξιλάρι μου.

- Μήπως είσαι ο διακόπτης μου; Mόλις σε βλέπω, με ανάβεις!

- Μου φαίνεσαι γνωστή, εσύ δεν είσαι το κορίτσι στα όνειρά μου;

- Πότε πρέπει να επιστρέψεις στον Παράδεισο;

- Είσαι πολύ όμορφη, μήπως ξέρεις να μαγειρεύεις και να σιδερώνεις;

- Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; Mόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!

- Είμαι καινούργιος στην πόλη, μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για να βρω το σπίτι σου;

Πηγή: http://ntaksi.blogspot.com

Σου άρεσε; Κάνε Like!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...